Monday, April 28, 2014

Anathema - Dreaming light

Сънуваща светлина”

Изведнъж нов смисъл живота придобива.
Изведнъж да чувстваш е да бъдеш.

И блестиш отвътре ти.
И любовта успокоява умът ми.
Като изгрева.
Светлината сънуваща на изгрева.

И изведнъж не е нужно аз да се страхувам.
Изведнъж всичко подрежда се.

И блестиш отвътре ти.
И любовта успокоява умът ми.
Като изгрева.
Светлината сънуваща на изгрева.

Светлина сънуваща, и блестиш отвътре ти.
И любовта успокоява умът ми.
Като изгрева.
Светлината сънуваща на изгрева.

Усещам те, но не те познавам аз.
За теб мечтая, откакто видях те аз.
И изгрева видях в очите твои.
Небето, морето, светлината.

И мечтата своя изживей под хоризонта северен.
В мир бъди, накарай сърцето ти да полети отново.
Защото светлината истина е тя.
Светлината си ти.

No comments:

Post a Comment