Monday, December 18, 2017

Парабола

„Парабола”

Тъй познато е,
главозамайващо топло е.
Това.
Тази форма, която сега аз държа.

Обхваща те,
реалността тук и сега.
Това.
Тази форма, която сега аз държа.
Тъй опулен и надежда таящ.
Тъй опулен и надеждно дивак.

 Едвам спомняме си ние
що било е преди този миг безценен.
Тук и сега избираме да бъдем.
Дръж се.
Остани ти вътре.
Това тяло, крепящо ме,
напомня ми, че сам аз не съм.
Това тяло вечен кара ме да се чувствам.
Тази болка е илюзия.

Едвам спомняме си ние
що било е преди този миг безценен.
Тук и сега избираме да бъдем.
Дръж се.
Остани ти вътре в
таз реалност свещена,
това преживяване свещено.

Избирам тук аз да бъда.
в това тяло, крепящо ме.
Напомняй ми, че сам аз не съм
в това тяло, крепящо ме.
Вечен чувствам се.
Тази болка илюзия е.

Жив!

Завихрям се в таз парабола позната.
Въртя се, усуквам се около всяко ново преживяване.
Знай, че свещен дар е това.
Празнувай, че жив си и дишаш сега.
Възможността да си жив и дишащ сега.

Това тяло, крепящо ме,
напомнящо за тленността ми.
Този миг приеми
и не забравяй, че вечни сме аз и ти.
Тази болка илюзия е, помни.


No comments:

Post a Comment