Wednesday, April 23, 2014

Aghora - Безсмъртно блаженство

Безсмъртно блаженство

В очите си виждам как живота мой преминава.
Учейки ме на отговорите как аз да живея.
Моля се падайки на колене,
и вливам се аз в него.
Безкрайно аз се моля.
Оспорвайки, оспорвайки своето място.
В това състояние.
Блаженството съзнателно е близо.
В тишината своя, умът си аз загърбвам.
Прелитайки през небеса
на светове невиждани дълбоко вътре.
Счупващ оковите
на връзкте кармични, които направил съм.
Усещайки благословията негова.
Благословен съм от пламъка негов.
Сега научил съм,
за себе си истината осъзнал съм.
Не е за това кой си.
А е за това какво правиш.
Не е за това какво правиш.
А е за това кой си.
В тишината своя, умът си аз загърбвам.
Усещайки благословията негова.
Благословен съм от пламъка негов.

No comments:

Post a Comment