Thursday, May 8, 2014

Gojira - Adoration for none

„Преклонение за никой”

Всички да го унищожат стараят се.
Простотата забравена е.
 И всички земята пробиваме.
Свободен аз стоя,
отказвам обграден да бъда.
Камъни и прах враждебно хапят,
поглъщат плът и кост.
Най-слабите, в омраза погълнати.
Последствието чука на вратата.
За собствения си живот отговорен,
отново и отново аз съм прероден.

Подтикван силата си да увеличавам,
от сътворението, избор най-непокварен.
Предопределен живота си да управлявам
и по пътя на плътта да вървя.
Природата, единствен господар ми е.
Пред никой няма аз да се прекланям.
Земята като камък суха,
без надежда никаква.
Но сега решавам живота си в ръце да взема.
За свобода жадуващ, живот собствен да изградя.
Преклонение за никой.

Реакцията слабост е,
 която силните не могат да си позволят.
Пътят мой не е определян от чуждите дела.
С омраза изпълват се те,
покривайки лицата си черни.
Отново тук са вълците и за смърт са гладни.
По камъни подхлъзват се и краката свои чупят.
Опитват се от края да се скрият.
Но времето дошло е.
Ще трябва дълговете си природни да платите.

И ти си този сега,
който лицето на света трябва да промени.
Мечът владееш ти,
болката оставена е настрани.
И сълзите оставих аз зад себе си,
и преоткривам начина, по който да познавам.
Тъй ярък.
И прекланям се пред факта единствен, че
създатели сме ние на собствения си живот.
Жаждата за власт е великата болест на тези наши времена.
Сама тази сила слабите поглъща
и над силните властва.

Тъй потънал в таз спирала.
От гърлото ти тя изстисква живота.
Оковите на усжложнението разбивам.
Въздуха на свободата вдишвам.

За съденето твое няма място.
Животът си е мой и само мой.
От презрение очиствам се.
Въздуха на свободата вдишвам.
Дишам.

No comments:

Post a Comment