Thursday, May 1, 2014

Gojira - Ocean planet

„Планета океан”

В затвор душевен
заключен съм.
Пленен живея,
мъртвешки, отвратително.
Силна е властта твоя
над освобождението ми.
Звездите вече не мога да видя,
спомените ми, забулени са.

В сънища плавни навлизам,
неспокоен съм.
Стените от камък
от вода сега стават.
Демони осветени
за ръка ме хващат.
Приближаващо се,
око велико проговорва ми.

Вълни чудовищни
в отчаянието ми разбиват се.
Буден, но все още в съня съм.
И хвърлям се аз
в това море от светлина.
Вратите на душата отварям.
Жив съм!

Мълния удари ме.
Пътят аз съзирам, от който страх ме бе.
И към звездите политам,
убеждението вече усилва се.
Кожата ми свалена,
виждам и най-дребната си частица.
Умът ми буден е,
но никога няма пред това отново да се преклоня.

Защо там зоват ме?
Как ще успея аз да долетя
през всичката таз вода?
Не чувствам, че
способен съм до
тях аз да преплувам.
Китове в небето,
усещам, че толкова близко са вътре,
и все пак толкова далече.

В сълзи избухвам.
Натъжен.
Сънищата ми горят,
силата отприщена е.
На камък легнал,
бремето свалям и рева,
виждайки че
в пламъци е океанската планета.

No comments:

Post a Comment