Thursday, May 8, 2014

Gojira - Vacuity

„Празнота”

Болестта на света всички мечти унищожава.
Глупците крале са, разкъсващи душата.
Надпревара за усложняване, предаване на реакция.
Липса на великодушие у хората.
Отдалечавам се аз от сърцевината.
Това тяло назаем за един живот, материал земен.
Душата ми разкрита из процеси мисловни.
Черупката отново връща се в прахта.

В настоящето съсредоточавам се,
към намереното концентрирам се.
Взорът насочвам високо отвъд проклятието времево.
Вниманието свое осветявам,
стените от вакуум падат.
Тази сила разраства се и ми показва накъде да тръгна.
Следвам, в измерението свое навлизам,
сърцето събудено е за живот.
Подсилвам, сетивата разбирам.
Волята намирам праведно да живея аз.
Тръгвай!

Промяната усещам,
виждам как кръга порочен
в добродетелен превръща се.
Целия свят в ръцете ми пълни.
Безвремие.
Извън рамките, тъй обширен се чувствам,
навсякъде съм аз.
Взаимодействие творческо.
Но продължавам вътрешно да се боря да задържа това завинаги там.

Страхът от изпадане в космоса ли
попречва ни да разберем?
Начинът единствен силата да откриеш
е в себе си ти да погледнеш.
Падението свое умишлено усили и
остави този поток да си тече.
И сега тайната пред теб е,
появила се от вакуума космичен.
Остани в това, което си
центъра на твоя живот.
До тази точка стигнал си,
не може никой да ти каже как.
Пълзял и кървял си по целия път,
Но ти си бил този, който е разкъсвал твоята душа.
Себе си откриваш най-накрая.

No comments:

Post a Comment