Thursday, May 1, 2014

Gojira - The link

Връзката

Да се защитя искам, другите да оставя.
Сънувам, на по-добро място отивам.
Ад, илюзии, да видя,
това състояние мое, несъзнато.
Не мога.
 Да предприема искам,
душата моя да усетя, аз.
Искам огън да запаля,
себе си да изгоря, аз,
избирам какво виждам.

Името ми извикай,
ще бъда аз до теб.

Грешно и правилно, аз.
Искам неща да творя,
отвъд прозрение.
Живот.
Искам огън да запаля,
себе си да стигна, гмуркам се,
гмуркам се навътре.

Открий връзката
между грешно и правилно.
Разбери,
ти твориш това, което си.
Бъди връзката.
Ти си, това което твориш.

Сега огън се разраства,
ляво и дясно свързани.
Името ми извикай, ще бъда там.
До теб съм сега.
Разбери,
ти твориш това, което си.
Разбери,
ти твориш това, което си.
Разбери!

No comments:

Post a Comment