Friday, May 9, 2014

Gojira - Escape

„Бягство”

Не усещам болка аз,
но животът не е лесен.
Знам, че приятел най-верен съм си аз.
Никой не го е грижа,
но толкова по-силен съм.
До края ще се боря.
Да избягам от истинския свят фалшив.
Съдба невредима.
Не бива в кръговрата безкраен да попадам.
Кръга на глупостта.

Сам наволя,
 сам свободен аз да бъда.
С умът в едно,
да го видят те не могат.
Да слушам не е нужно
какво те говорят.
Животът си е мой
да го живея както си реша.

Умът ми изнасилете и чувствата унищожете.
Не ми казвайте какво да правя.
Вече не ме е грижа, щот на своя страна съм,
и лъжите ваши прозират.
Мозъкът ми хранете с това, което норми зовете.
Кой ще каже, че прав аз не съм?
Освободете се от маниерите си общи.
Прогледнете през погледа си замъглен.

Сам наволя,
 сам свободен аз да бъда.
С умът в едно,
да го видят те не могат.
Да слушам не е нужно
какво те говорят.
Животът си е мой
да го живея както си реша.

Виж ги как стоварват своя чук.
Окови никакви не могат за земята да ме задържат.

No comments:

Post a Comment